Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov, u nášho tovaru slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list. Reklamácie sa nevzťahujú na vady spôsobené nesprávnym použitím a bežným opotrebením, alebo nezodpovedajúcim spôsobom používania. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu ihneď po vzniku vady. Reklamáciu budeme posudzovať v súlade s pokynmi stanovenými výrobcom tovaru alebo jeho zástupcom. Maximálna doba vybavenia reklamácie je zákonom stanovená na 30 dní.
Ako postupovať pri reklamácii:
- 1. Vyplňte reklamačný formulár, ktorý si môžete stiahnuť tu a pridajte do balíku spolu s tovarom.
- 2. Priložte kópiu daňového dokladu (faktúru).
- 3. Balík pošlite doporučene na adresu:
- Anežka Kamenárová,
Jedľové Kostoľany 149,
Jedľové Kostoľany 951 96,
Slovenská republika - 4. Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.
- 5. Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník.
Stiahnite si reklamačný formulár tu: Reklamačný formulár
V prípade akýchkoľvek otázok sme pripravení Vám poradiť každý pracovný deň od 10 do 17 hod. na telefónnom čísle 0911 28 28 25, alebo na e-mail: info@designershop.sk